2013. június 1., szombat

Májusi haul

Igazából nem sok mindent vettem,... Ha bemegyek a helyi drogériába, a színekkel eltelek, az árak meg amúgy is a plafonon vannak. Na meg, áprilisban gigahault tartottam, abból az adagból se próbáltam még ki minden körömlakkot...

Igazából, watermarble-lel szeretnék próbálkozni, és azt olvastam, hogy az Avon lakkok jók hozzá.

Az avon lakkok nagyon megosztóak. Egyrészről ott vannak azok a gyönyörű színek. Tényleg gyönyörűek. Nem sok avon lakkomat nem használom, mert nem tetszik a színe. De némelyik lakknak kritikán aluli a minősége.
Na és persze ott van a katalógusban bemutatott szín nem az a szín, ami az üvegben van, és főleg nem az, ami a körmömön.

Az avon garden green sem ilyennek látszott a képeken, de még mindig jobban hasonlít a katalógusbeli árnyalatra, mint a mellette álló painted peony. A red wine színét legalább jól eltalálták.

A szalagokat pedig az ebay-ről rendeltem, ez is olyan technika amit még sohase próbáltam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése