2013. május 26., vasárnap

Sally Hansen 650 Navy Baby + Rimmel 280 Pure Silver

Hetek óta készülök a vizsgámra, és tegnap este olyan szinten beállt nálam az agyhalál, hogy még az sem jutott eszembe, amit egyébként betonbiztosan jól csinálok. Agyhalál elleni gyógyszer: a körmöm újrafestése, vagy séta a városban. Tegnap mind a kettő megvolt. Ez segített valamelyest, meg talán az is, hogy séta után inkább csak átnéztem az anyagaimat, kicsit összegeztem, nem pedig a millió vizsgakérdést próbáltam megfejteni. Áh, egyre reménytelenebbnek látom én ezt az ügyet. Slendrián kérdésfelvetés, kreatív könyvelés, hajtépés... Nem csoda, hogy beelegeltem.

Nos, mint említettem, a feszültséglevezetés egyik módja a körömfestés. Az ebben rejlő kreativitás kellően nyugtatóan hat az idegeimre, feltéve, hogy a körömlakkal is jól lehet dolgozni.

Tegnap ilyet választottam, és hozzá egy olyan technikát, amit még sohasem próbáltam.

Azt tudni kell rólam, hogy a pontos ecsetkezelés nem az erősségem, ezért nem is próbálkoztam még a ruffiannal, bármennyire is tetszett.

Tegnap aztán beleadtam minden kézügyességem... Nem lett tökéletes, de azért nagyon tetszett:))))



Egyből elkezdett szárnyalni a kreativitásom, hogy mit mivel lehetne jól párosítani, hogy az még tökéletesebb legyen. Ah, annyira tetszik... :)

Nektek hogy tetszik ez a színösszeállítás?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése