2013. június 13., csütörtök

Essence Peel Off base coat

Néhány helyen olvastam már róla véleményt, van aki szerint jó találmány, többen nincsenek oda érte...
Személyes véleményem, tapasztalatom szerint egy nagyon szűk körben kiválóan teljesít, de nem hasonlítható össze minőségben egy jobb fajta alaplakkal.

Menete:
1, Felkened, érdemes vastagon, így könnyebben lehúzható egyben

2, Amikor megszárad az alaplakk, lehet körmöt festeni (kicsit gumiszerűre szárad)

3, Ha már nem akarod tovább viselni a körömlakkot, lehúzod

Végeredmény:


Nézzük, mi szól mellette: Amikor először próbáltam, tulajdonképpen csak tesztelni akartam néhány körömlakk színét, de nem akartam hosszútávon viselni, néhány órán belül fel tudtam vakarni a körmeimről a próbalakkozást. Tehát, napon belül tudja azt, amit ígér. Arra kiválóan alkalmas lehet, hogy ha az ember leánykája az esti bulira kifesti a körmét mindenféle glitteres lakkal, azt a buli után szépen le tudja a körmeiről húzni, mindenféle hosszadalmas körömlakklemosóba áztatás nélkül.
Túl gyakran nem használom, tehát nagy tapasztalatom nincs vele, de nekem olyan érzésem volt, hogy ha több napig volt a körmeimen, és már nem tudtam lekapargatni a körmeimről, akkor is, mintha gyorsabb lett volna a lakklemosás procedúrája. Egyébként körömlakkja válogatja, volt amit két nap után is le tudtam vakarni a körmeimről, volt amit viszont nem. Még nem jöttem rá, mikor működik, mikor nem.

Hátrányai:
Sajnos nem védi olyan jól a körmöt az elszíneződéstől, mint normál társai, nekem pl néhány óra alatt befogta egy sárga körömlakk a körmeimet, amikor a peel off alaplakkot használtam. Jó minőségű alaplakkal ugyanez a sárga szín meg sem látszik a körmeimen.
Ha nem kerül rá száradástól számított nagyon rövid időn belül körömlakk, elkezd felpöndörödni a széle és használhatatlanná válik.

Összességében: ez az alaplakk sem váltja ki a  teljesen körömlakklemosó szagát, de van az a szegmens, ahol érdemes ezt használni az általános helyett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése