2013. június 10., hétfő

Rimmel 332 Baby Pink, ... meg egy kis holo

Ma a Rimmel Baby pinkjét hoztam, még sohase próbáltam ezt a színt, valahogy túl Barbis, túl élénk, de csak ki akartam próbálni, ha már egyszer legalább megkívántam.


Végül is, nem olyan rossz szín ez, meg is lehet szokni, könnyű is vele dolgozni, viszonylag hamar szárad... Három réteg kell belőle, de utóbb vettem észre, hogy elfért volna rajta a negyedik réteg is.

A fedőréteg kell rá, mert könnyen karcosodik, én nem teszek mostanában fedőlakkot a körmömre. (Abban a hiszemben élek, hogy ha nincs rajta fedőlakk, akkor kevésbé megy tönkre a körmöm. Mostanában ugyanis nincs olyan munkám, ami bűn erős körmöket kíván, így több időm van kísérletezni, játszani.)


Amióta megvettem a Flormar holo körömlakkját, szeretem, ha legalább a gyűrűsujjamon van egy kicsi abból is. Olyan szépen mutat a kettő együtt... Hát nem?


Ajánlott hangzásvilág a körömlakkhoz:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése