2013. június 15., szombat

Avon Red Wine

Valahogy elkerültek idáig a jó kis bordó árnyalatok, így amikor tisztességesen leakciózták Avonék a Red wine lakkjukat, megrendeltem. Gondoltam, próba cseresznye, két fontot rászánok. (tisztességesen...: az itt a Pro lakkok esetében 2 font.)

Első pillantásra megnyugodtam, igen, fogjuk rá, eltalálták a színét... Felkenve ért a meglepi: ez nem bor színű, inkább cigánymeggy leve... ÉS a vicc az, hogy valahányszor ránézek a körmömre, érzem a cigánymeggy ízét a számban, és csorog a nyálnedvem... Kedvem lenne nyalogatni a körmeimet, hátha...
Egyszer meg is próbáltam, de nem, semmi gyümölcsíze nem volt. :(

Két rétegben jól fed, egyedül a száradási idejével nem vagyok megelégedve. Ahhoz képest, hogy Speed Dry , tehát szupergyorsan rá kellene kötnie a körmeimre, teljesen átlagosan teljesít. Ettől függetlenül ez egy szuper jó kis szín, bátran ajánlom mindenkinek....


Óh, és ah, nem bírtam magammal, a tetejére rákentem az essence pelyhes lakkját, majd lemattítottam, szerintem feldobja... :)

Nektek matton, vagy fényesen tetszik jobban?

És mi is lehetne más a zene hozzá, mint a Red red wine...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése