2013. június 20., csütörtök

Avon Color Trend Bikini + Beauty Forever 14 Sparkly

A legesleggyönyörűbb szín a világon. Amely az üvegben nem mutat, de a körmökön valami csodás. Nem mondom, hogy első pillantásra szerelem volt, sőt, első pillantásra inkább ellenszenvet tápláltam a lakk színe iránt. Elvégre én konszolidált rózsaszín árnyalatot képzeltem el a katalógus alapján, ez a szín pedig minden, csak nem konszolidált.

Ez kérem egy kihívó hülyepicsa szín. Azt sugalja, hogy hé fiúk, én olyan szőke, és olyan bombázó vagyok, ragadjatok rám.

Minden egyes alkalommal, mikor felkenem, egyszerűen beleszeretek a színébe. Benne van a romantika, a dévajság, a NŐ.

Egyetlen egy problémám van vele, és ezért nem szeretem ezt a lakkot használni, ez pedig az állaga. Kell a három réteg a fedéshez, ezt még elnézem neki. Három VASTAG réteg! De hogy ne tudjam felkenni normálisan, hogy ne legyen képes terülni a körmömön... Egyszerűen kínszenvedés. Oké, tudom, a fedőlakk (majdnem) mindent eltakar, de azért bosszantó. S ahogy fogy a lakk, annál több probléma kerül a felszínre. Pl. buborékosodás...

A tetejére pehelyszerű, zöldes aranyos glitterek kerültek, szerintem a glitterek kiemelik a lakk amúgy is gyönyörű színét.

Nektek hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése