2013. június 17., hétfő

OPI Get your number

Időnként impulzus vásárlásokra ragadtatom magam, ilyenkor a józan ész... Tudjuk, vidékre költözik...
Az OPI soha nem volt a nagy kedvencem, nem is értettem, hogy miért rajonganak annyian és annyira ezért a márkáért. Most, hogy néhány OPI márkajelzésű lakkhoz jutottam, nem is értem miért is ódzkodtam eddig... Ja tudom, persze, persze, a vélt ár-érték arány.

De most... Dúl a láv az OPI színei iránt.
A Mariah Carey kollekcióból a swatch-ok alapján a Get your number és a Can't Let Go fogott meg, a másik két liquid sand nem igazán tetszik. (Persze, a véleményváltoztatás jogát fenntartom!)

Már az üvegben is elragadóan festett a körömlakk, akár egy ékszer...


Három vékony réteg elég a lakkból, nem lassú a száradási ideje, és látványos!!! Ahhoz képest, hogy nem dugtam a kollégák orra alá, hogy nézzétek, micsoda gyönyörűség van a körmeimen, a körömlakkos hadosztály azért vetett rá csodáló pillantást.

Jól bírja egyébként a körmökön, igazából én nem bírtam 3 napnál tovább... De azért....:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése