2013. május 23., csütörtök

Sally Hansen Himalayan Blue + Lovely MR 13

Valamikor nagy rajongója voltam a kék körömlakkoknak, talán ezért nem is tudtam ellenállni ennek a gyönyörűséges világoskék lakknak.



A üveg számomra kissé robusztusnak tűnik, de az ecsetét (rövid, vastag, lapított) nagyon szeretem. 




Ha repesztőlakk kerül rá, két réteg elég, én azonban szeretem ha tuti biztosan nem látom a körmöm színét. Alapvetően jól terül, és a száradási ideje is teljesen oké. 
Tartóssága is teljesen átlagos, nekem, 4- nap után még teljesen oké volt fedőlakkal, csak kis kopás volt látható a körömvégeken.

Szerintem abszolút tavaszi-nyári szín, bár nekem a komfortzónámon ez már kívül esik, talán ezért díszítettem a gyűrűsujjamat a forgalomból nemrégiben kivont Lovely MR 13 lakkal.

Nektek hogy tetszik ez a szín? És mi a véleményetek a Sally Hansen körömlakkokról?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése